Makeuplook; Queen of hearts

 Hei!

Fikk en spontan ide om å lage en makeuplook sent i går kveld. Som vanlig gikk jeg i gang uten å helt vite hva jeg ville lage, men endte opp med noen hjerter og sånt. Ble til slutt et slags tema ut av det som jeg valgte å kalle "Queen of hearts" uten at det egentlig er relatert til Alice in wonderland. 




















Så fikk jeg en ide om å kline ut sminken litt og da ble det seende litt mer ut som "broken hearts" 
så tok noen bilder av det også fordi jeg synes det så litt kult ut dratt ut også. Så disse bildene kan jo kalles "Queen of broken hearts" Likte disse bildene i sorthvitt også, som ga mer kontrast til de andre bildene! 






- Viveka Winther

Comments

  1. Likte denne looken, og passer godt til tittelen pga fargevalgene ^^ Likte godt svart hvit bilde nr 2, likte uttrykket som passet til "galskapen" :D

    Jeg har og lagd en look en gang som jeg kalte queen of hearts, og det var tydeligvis en utfordring vi hadde, så kan godt hende du har laga en med det navnet før xD Men jeg var ikke fornøyd med min xD

    Men jeg fikk og en idé til denne looken, men den passer kanskje ikke helt å benytte seg av når det skal bli en gjenskapelse av denne da..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ^^
      Ja ser hvertfall gal ut på det svarthvitt bildet du nevne xD

      Jaa, mene å erindre at det e blitt lagd med den tittelen før ja, men huske ikke om æ har lagd det før xD har du link til den du lagde?

      Ååh, du kan jo evt lage en der du får den mest mulig lik som min og en anna med den ideen din 😊

      Delete

Post a Comment