Re-makeuplook; Dotted for the wicked

 Hei! 
 Her om dagen kom Lynn med en ide til en sminkeutfordring vi kunne ha. At vi skulle gjenskape hverandre sine sminker. Derfor ga vi hverandre 3 looker hver å velge mellom der Lynn ga meg disse alternativene; 



Jeg valgte nr 1 nå. Tenkte det var den jeg kunne lage best for øyeblikket med det begrensede sminkeutstyret jeg har nå. Venter på noe i posten som jeg kan bruke på de to andre lookene for jeg har lyst å prøve på de to (og flere andre) også :) I tillegg passer jo den Gingerbread-looken bra å ta enda nærmere jul ^^ 

Link til Lynn sitt blogginnlegg med looken jeg gikk for nå finner du her 

Iallefall så ble jeg ikke helt fornøyd med denne looken, den ble jo ikke helt lik, noe den jo ikke trengte å være. Men slet skikkelig med fargene her, hadde veldig begrenset oransje, gul og hvit sminke å bruke, spesielt de to sistnevnte fargene, men jeg ga det nå et forsøk med det jeg hadde tilgjengelig, så selv om jeg ikke synes looken ble så lik så er jeg ganske fornøyd med looken i seg selv! 








- Viveka Winther

Comments

  1. Den ble ganske annerledes ja, men det gjør ingenting, meningen var jo at man skulle ha friheter ^^ Uansett så syns jeg den ble veldig kul i seg selv, og en bra etterligning ^^
    Syns dette var en morsom utfordring og morsomt å se hvor forskjellig looker kan bli alt ettersom hvordan stil man har og hvilke teknikker man bruker osv ^^ Bra gjennomført! :D

    Vi må gjøre flere av disse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ^^
      Ja e helt sant det at det e spennende å se forskjell an på teknikk og kor forskjellig resultatan blir utfra kem som lage den :D
      Ja, glede mæ til å gjøre neste sånn recreation ^^

      Delete

Post a Comment