Re-makeuplook; Stormful

Hei! Her kommer look nummer 2 fra utfordringen jeg og Lynn har. Denne gangen gikk jeg for en look kalt "Stormful"! 



Du kan se mer av looken til Lynn her!

Her kommer altså min remake; 










Synes selv at denne ble mer lik Lynn sin look enn den forrige remaken jeg gjorde, selv om det fortsatt ikke er helt likt da! Men ble mer fornøyd med denne som remake enn den forrige :)

Har noen ideer på jule-makeups jeg tenker å gjøre også iløpet av desember, i tillegg til den siste remaken i utfordringen, som jo også er en julelook!

I tillegg kommer det nok ennå en makeuplook fra meg iløpet av i kveld siden jeg har en til ide jeg skal gjennomføre nå etterpå ^^ 

- Viveka Winther

Comments

  1. Denne ble jo bra ^^ Denne lignet mer enn den forrige ja! Sånn shimmery gullfarge som jeg hadde brukt hadde du kanskje ikke?
    Looken ble uansett stilig syns jeg ^^ gleder meg til å se hvilke fler looker du planlegger ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk ^^
      Brukte faktisk en gulløyeskygge med glitter i, men det kom ikke så godt fram :p
      Blir gøy å gjøre resten av lookan æ har planlagt ^^

      Delete

Post a Comment