Valentine makeuplook; Feeling blue

Hei! Nå er det jo bare to uker igjen til Valentinsdagen så jeg har tenkt ut noen Valentines-looks i den forbindelse! Nå har det blitt mye Ai-looker de siste dagene så var greit med en liten avveksling også :) 

Her er i allefall min første Valentines-makeuplook med blått tema! "Feeling blue" er jo et utrykk man bruker om å føle seg nedfor/melankolsk så jeg så for meg en tåre som renner fra øyet, samt blåe hjerter og sånt slik at dette egentlig blir en dystrere variant av Valentin-sminke enn man ellers ser :) 








- Viveka Winther

Comments

  1. Denne var veldig fin og kreativ. Likte denne godt ^^ Fine detaljer. Tenkte meg det var "feeling blue" uttrykket du hadde tenkt på når du nevnte "blue valentine" til meg her om dagen xD Jeg har tenkt ut en look med det temaet selv, så får se om jeg får ordna noe valentin look til uka ^^ Likte best bilde 1, 4 og 7.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ^^
      Haha ja, va vel ganske åpenbart med temaet xD
      Blir spennende å se kordan din blir :D

      Delete

Post a Comment