Makeuplook; Ladybug

Hei. Fikk lyst til å lage en makeuplook i går kveld/natt, men hadde ingen ideer (som jeg kunne/ville lage akkurat da), så fikk Lynn til å si noen ord også skulle jeg velge et av de å lage noe utfra. Ordene hun sa var marihøne, solsikke, palme, tomat og påfugl. Jeg valgte altså marihøne, eller ladybug som det heter på engelsk! Jeg hadde jo egentlig tenkt å bare lage noe raskt og enkelt, men denne brukte jeg faktisk nærmere 2 timer på. En del av grunnen til det var at jeg jo ikke hadde rød ansiktsmaling. Måtte derfor bruke rød øyenskygge her, som ikke var særlig pigmentert, som da tok lang tid. Ble iallefall ganske fornøyd med resultatet til slutt!









Også en video;


- Viveka Winther

Comments

  1. Ble en veldig kul look da :D Og fargen ble jo bra selvom det du bare hadde øyeskygge tilgjengelig. Marihøne var jo den første jeg nevnte at jeg trodde du kanskje kom til å velge xD
    Som jeg sa så tenkte jeg kanskje og jeg skulle lage noe marihøne- inspirert look i dag, men jeg har samme problem som deg ang mangel på rød ansiktsmaling xD Det er litt kjipt, så får se om jeg klarer å finne på noe lurt xD haha. Men jeg har faktisk tenkt på noe lignende som det du har gjort her, på en måte, men samtidig ikke det samme xD
    Likte best bilde 3, 6, 7 og 8. Likte veldig godt videoen også, mange kule klipp og bra musikk/lydvalg ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ^^
      Ja, det ble ikke så gærent med øyenskyggen heller, tok bare lang tid xD
      Blir spennende å se om du også lage en marihøne-look :D Får håpe du har noe rød øyenskygge eller noe du kan bruke og da.

      Æ likte også videoen og musikken æ brukte i den ^^

      Delete

Post a Comment