SFX-makeuplook; Horror nurse

Hei! Her kommer den første av de tre lookene jeg snakket om for litt siden. Jeg kom på denne ideen i seg selv bare helt plutselig, så fikk jeg en lignende ide bare basert på et annet yrke. Både denne og den neste looken innså jeg kunne vært inspirert, hvertfall i underbevisstheten, av spillet Little nightmares som jeg jo spilte gjennom nylig. Man er jo inne på et sykehus blandt annet i spillet og et annet sted som inspirerer til neste look. Jeg fikk så en tredje ide som var mer konkret inspirert av Little nightmares, som jeg skal lage i nærmeste framtid :) Jeg digger Little nightmares-spillene så er glad for at Lynn tipset meg om dem :D 

Her er hvertfall den første av de tre, som jeg har kalt "Horror nurse" 
Jeg ble fornøyd med denne looken ^^ 









En liten video til slutt; 
- Viveka Winther

Comments

  1. Denne syns jeg var kjempekul! :D Veldig bra gjennomført helhet med hatten og alt, likte den godt! Dette er jo en look som hadde passet bedre å spart til Halloween da, selvom det er lenge til enda, men hadde vært veldig kul til sesongen! ^^
    Likte best bilde 1, 4 og 6. Kul video også ^^

    Godt å høre at du likte little nightmares da. Nysgjerrig på den andre "yrkeslooken" du har tenkt på her, men blir spennende å se både den og den andre Little Nightmares- inspirerte. Har tenkt på noe Little Nightmares inspirert sminke selv, men er enda ikke blitt noe av xD haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk ^^
      Ja, det e sant at denne ( og de to neste) hadde passa bedre til Halloween xD men æ greie ikke vente så lenge xD haha.

      Blir nok å lage den andre looken på søndag, da skal æ være alene igjen 😜

      Delete

Post a Comment