Photoshoot; Masked

Hei. Her kommer bildene fra shooten jeg og Lynn hadde. Vi tok jo på hver våre masker og noen ekstra for å holde. Synes en del av bildene her ble kule. Likte spesielt lokasjonen med trappen hvor mange av bildene ble tatt. Igjen har Lynn tatt bildene av meg og jeg tatt de av henne. Jeg har redigert alle bildene her.























Til slutt et par bilder som egentlig ikke var en del av shooten, men Lynn tok noen bilder der jeg holdt Cosmo som jo ble søte ^^ 


- Viveka Winther

Comments

  1. Syns det var en gøy shoot, og med vellykket resultat på tross av at det ikke var så godt planlagt i forveien :D Av bildene du har valgt (inkl. med redigeringen) så liker jeg best nr 1 (likte poseringen der, men som jeg nevnte så syns jeg egentlig det ble noe feil med at du holdt masken foran øynene), 3, 5, 6, 9 (liker bildet, men syns du kunne lysnet det mer), 11 (syns det og kunne blitt lysnet mer forøvrig), 12, 19, 20. Jeg hadde innbilt meg at bildet nr 20 ikke var godkjent av deg av en eller annen grunn, så jeg redigerte ikke det xD Men kanskje jeg skal ordne det og legge til det i innlegget mitt og ^^ Men gøy å se forskjellen på redigeringen vår, jeg redigerte jo vekk den linja på strømpebuksa mi på bildene mine, siden jeg fant den som en irritasjon xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det va gøy og ble vellykka selv uten så mye planlegging som du sa ^^

      Æ lysna ikke bildan mer pga himmelen som ble veldig lys da xD følte faktisk de ble for lys med denne redigeringa og pga det men xD ble jo litt vanskelig uansett pga lysforholdan når vi tok bildan ;p

      Mine egne favoritta her va nr 1, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 18 og 20/21 (de va ganske sidestilt for mæ xD)

      Æ la ikke merke til at du hadde redigert bort den linja på strømpebuksa når æ så over bildan tidligere i dag, må se igjen xD

      Delete
    2. Ja, men ansikt og andre ting kan man jo lysne idividuelt, uten at det påvirker himmelen. Var i alle det jeg gjorde med flere av bildene jeg redigerte ^^

      Jeg redigerte vel bildet 10 selv, men jeg valgte det bort fordi jeg følte det var litt uskarpt. Og på bildet nr 18 følte jeg at jeg hadde et litt rart blikk, så liksom ikke helt klar ut xD haha. Var andre lignende bilder jeg likte bedre enn det xD
      Men ja, bilde nr 9, så husker jeg du nevnte at du likte det med fargene og alt, det bildet var jo opprinnelig litt varmere farger i, så var egentlig litt overrasket over at du ikke hadde beholdt de varme fargene i det. Jeg trodde jeg kom til å gjøre det kaldere, men syns faktisk det kledde varmer farger, så jeg beholdt de på tross av at jeg foretrekker kalde farger xD

      Delete
    3. Ja det e sant, men æ gadd som sagt ikke bruke så mye tid på sånt her xD kan være du kan en rask metode æ ikke vet om da xD

      Æ synes ikke bilde 10 va så uskarpt og det e vel en av mine hoved-favoritta av dæ, likte så godt både poseringa og at Cosmo va med der osv ^^

      Æ redigerte jo egentlig alle bildan i like fargetona xD så bare ble sånn med det bildet nr 10 og ;p

      Delete

Post a Comment